Sunday 22 January 2012

Open Up Rozmowy z klientami sieci Web

Prawdopodobnie odwiedził rynek przed. Widzisz ludzi na całym świecie - kupujący szukają produktów, które muszą lub chcą i sprzedawców, którzy próbowali skłonić ludzi do zakupu ich wyrobów. Interakcja jest osobista - umowna rynku nie ma pośredników, którzy będą promować sprzedającego usług. Sprzedający będzie mówić do kupującego lub zachęcać patronatem konsumentów w swój sposób. Kupujący jest myślenie, żywą istotą, która będzie również mają coś do powiedzenia. On haggles, skarży się na coś niezadowalające i pochwala, gdy chwali są w porządku. W tradycyjnej instalacji na rynku, ludzie mają sposób rozwijać zainteresowania.

Mówią zdanie jednoznacznie wynika. Kupujący ma zdania w taki sam sposób jak sprzedawcy robią. Sprzedam zorganizować swoje produkty i dostarczać szybciej ulepszeń według tego co ich klienci chcą ponieważ otrzymują bezpośrednio od nich opinie.

To owoc sprzedał mnie w zeszłym tygodniu było napisane, mogą powiedzieć.

Takie klienci nie potrzebują wykresy i rozwlekły sondaży i badań, aby powiedzieć co myślą. Jeśli mają problem, mówią tak.

A jeśli chcesz wiedzieć, co klienci sądzą o produkcie, wystarczy tylko zapytać ich bezpośrednio. Niestety, czasami może to być trudniejsze, jeśli masz do czynienia z tysiącami odbiorców zlokalizowanych w różnych miejscach, a jeśli masz szeroką gamę produktów do zaoferowania. Rozmowy mogą być następnie w formie ankiety, które, choć mogą one prawdopodobnie opisać ogólne wrażenie, wciąż zwykle nie może reprezentować dokładnie to, co w odczuciu klienta. Firmy mogą liczyć na zbyt wiele badań rynku i demografii, zamiast zajmować się rzeczywistymi ludźmi i to, co myślą.

Nadszedł czas, aby przywrócić osobistych interakcji rynku.

Internet lub Arpanet, jak go nazywano w swoich początkach, powstał na pomysł połączenia komputerów - tworzenie sieci i uczynienie wymiany informacji bardziej wydajne. Praca z tego pomysłu, ale także prawo powiedzieć, że Internet ma również na celu łączyć ludzi ze sobą i stworzyć miejsce, gdzie mogą łatwo wchodzić w interakcje, niezależnie od lokalizacji geograficznej. Możesz mówić do kogoś po drugiej stronie świata i nie ma znaczenia, ponieważ on line wszyscy jesteśmy bliżej siebie. I z Web 2.0, możliwość nawiązywania kontaktów z klientami jest tym większa.

Web 2.0 jest środowiskiem, w której przedsiębiorstwa i organizacje mogą przywrócić dynamikę tradycyjnego rynku. Interakcje z konsumentami jest możliwe poprzez blogi i komentarze w odpowiedzi na nie, przez wideo i klienta odpowiedzi na wideo i związanych, co dzieje się w firmie do tych, którzy zarejestrowali się do newslettera. Takie zobowiązania z klientem powinna być rutynowe i to głównie powoduje powrót do podstaw, choć z nowych ulepszeń wieku.

Portale społecznościowe otwierał drzwi do firmy, aby zrozumieć w jaki sposób ich zdaniem konsumentów. Z forów i mediów społecznych, sprzedający może teraz zwrócić się do klienta, co myśli o jego produktów lub usług. Najlepsze organizacje Witamy negatywna krytyka więcej niż pozytywnych reakcji, ponieważ są one szansą na poprawę ich pracy. Dużych firm teraz starają się uzyskać odpowiedzi z rynku na każdą okazję, uznając, że ich klienci mają teraz o nich mówić tak. Więc przedsiębiorstw międzynarodowych tworzenia wątków dyskusji w praktycznie każdym zakątku cyberprzestrzeni, tak aby ich klienci mogą mieć miejsca, aby odpowiadać na ich potrzeby i mówić o co poszło źle lub w prawo. A najlepsze organizacje wsłuchując się uważnie w każdy szczegół to, co powiedział w celu poprawy obsługi klienta w przyszłości.

Ludzie będą rozmawiać o wszystkim - od trendów w modzie na komputery do najnowszych plotek o chemia gospodarcza. Internet oferuje miejsce, w którym mogą rozmawiać o wszystkich rzeczach, na ich umysł. I rozmów internetowych, takich jak tych prac na korzyść zarówno małych jak i dużych firm, które chcą poznać swoich klientów tak szczegółowo, jak to możliwe. Tradycyjny rynek ma teraz nowe miejsce - w Internecie.

Firmy nie muszą nawet wszelkich starań, aby zachęcić rozmowy. Ludzie rozmawiać, gdy ktoś nie do słuchania. I nawet kiedy wydaje się nikt kto interesuje wystarczająco, będą nadal Dyskusja anyway dla samego uwalniania co zostało grając na ich umysły i dostawanie problemów off ich piersi. Organizacje mogą następnie skonfigurować wyszukiwania dowiedzieć co ludzie mówią o nich. Mogą również tworzyć własne kanały, zachęcanie do opinii i otwarcie rozmów, gdzie muszą odpowiedzi. Firmy czas nigdy jest marnowana w słuchaniu co ich klienci powiedzenie. Mogą również otworzyć dyskusje poprzez na artykułach line i prasowe. Uważamy, że można zwolnić prasowych często, prawie jak newsletter, aby utrzymać klientów i potencjalnych klientów, aktualizacja, co się dzieje w organizacji.

Web 2.0 jest nowym środowisku dla kupującego-seller interakcji i nowe funkcje, takich jak Twitter, podróżujące dnia. Jest logiczne że przedsiębiorstwa powinna wykorzystać tych nowych narzędzi rozmawiając z ich konsumentów bezpośrednio. Opinie z tych rozmów internetowych doprowadzi do poprawy. And organizacje odmawiają słuchać nie mogą być z nami znacznie dłużej.

Dowiedz skuteczne strategie promocyjne i poprawy promocyjnych dla firma lub organizacja w PR Friend.

No comments:

Post a Comment