Sunday 8 January 2012

Kompatybilne rozwiązania e-commerce w SEO kampanii

Najbardziej ambitny sprzedawców Internet, chcąc naśladować wpływem stylu i online z Amazon i innych uznanych marek, mają tendencję do tego, by rozwalony elektronicznej sprzedaży detalicznej stron internetowych, które mogą wyglądać bardzo, ale osiągnąć niewiele więcej. Jeżeli wszystkie push jest kierunku co wydaje na przednim końcu zamiast zgodnych wysiłków w wyborze niezawodne rozwiązanie e-commerce od uzyskania go, tych decyzji mogą ostatecznie wpływ długoterminowego sukcesu dowolnej kampanii SEO.

Większość sprzedawców internetowych decydują się na korzystanie z pudełka rozwiązanie e-commerce, eliminując potrzebę stworzyć coś bardziej odpowiedniego od podstaw. Z oprogramowania polu, jednak może brakuje niektórych elastyczność, które są wymagane do realizacji solidnej kampanii SEO. Z drugiej strony, budynek w pełni dostosowane platformy e-commerce można wręcz drogie. W sytuacji idealnej, będziesz chciał szukać czegoś że jest gdzieś pomiędzy. By pomóc wypełnić lukę, którą zidentyfikowaliśmy cztery podstawowe wymogi przy zakupie odpowiedniego rozwiązania e-commerce, który jest kompatybilny z kampanii SEO.

Dowód w Kodeksie

Najlepiej, by zawsze lubią mieć kodu dostępne dla nas do zmiany w razie potrzeby. Ta stała dostępności pozwala nam skonfigurować zaleceń zachowania serwera jak również zmienić sposób rzeczy pracy lub funkcji w celu zapewnienia ich więcej skuteczne w kampanii SEO. Wielu producentów nie da się ich kody, chyba że płacą im premii, czasem ponad $ 10,000 na miejscu za pomocą tego kodu tylko, a wielu producentów mogą nie chcieć pozwolić nawet takiej możliwości.

Wyszukiwarki tylko o wygenerowany kod, czyli HTML jest wysyłany do przeglądarki analizy post. Tak więc, na stronie internetowej e-commerce ma skutecznej kampanii SEO, firmy SEO Ciebie zamieszczenia może potrzebować możliwość modyfikowania jak oprogramowanie wyświetla kod podczas gdy strona jest dynamicznie zbudowany. Na ogół obejmuje wszystkich stron kategorii, stron produktu, a nawet niektóre strony bardziej statyczne, takie jak polityka prywatności, Mapa strony, a strony głównej.

Customizable Administration Product

Czasami możemy uruchomić na różnych platformach, które pozwalają nam dostosować pewne atrybuty stron od administracji back-end, w tym tagi title, meta tagi, i zawartości. To jest wielką zaletą podczas pracy z rozwiązanie e-commerce które nie zapewnia jakichkolwiek kodu dostępu, jako że zapewnia jedyną nam drogę do indywidualizować setek dynamicznych stron które mogą być obecne w witrynie podczas pracy na SEO kampanii.

Czasami jednak działy administracji rozwiązania e-commerce nie są takie dobre, a gdy będziemy mieli odpowiedni dostęp do podstawowych kod, musimy rozwijać hacki kod w celu uzyskania zaleceń dla kampanii SEO na stronie internetowej. Na przykład, po dodaniu tych hacki do witryn klientów, często w formie, co wydaje się być mały plik konfiguracyjny z naszymi zaleceniami dołączone do zmiennych. And zależności od strony, nasz plik konfiguracji wypluwać prawidłowego zaleceń dla tej strony ręcznie dodając je gdzie muszą udać. Niestety zwykle tylko osiągnięte z bezpośrednim dostępem do bazowych kod w swoim roztwór e-commerce. Ponadto, jeżeli dostęp bezpośredni nie jest podane, jesteśmy często tkwi między młotem a kowadłem.

Linux-Based OS

Do IIS może obsłużyć. Htaccess (małych plików umożliwiający szeroki zakres elastyczności na swojej stronie internetowej), rozwiązania e-commerce, który działa pod Linuxem jest wysoce pożądane mnóstwo zadań, takich jak spłaszczenie adresów URL. Niektórych aplikacji Windows znalazły sposób obejść ten problem, ale zazwyczaj nie są bardzo estetycznie i nie funkcjonują, jak również proste przepisać będzie. Linux, system operacyjny naszego wyboru, jest w stanie uruchamiać jeszcze więcej programów, a system operacyjny i oprogramowanie są znacznie tańsze niż ich odpowiedniki w Windows.

. Htaccess jest bardzo potężnym narzędziem że staje bardziej popularne w tworzeniu odpowiednie rozwiązanie e-commerce. Część jego moc pochodzi od jego zdolności do spłaszczenia adresów URL - na przykład, to bierze przykład / products.php?id = 437 i zmienia go w coś bardziej przyjazne, jak example/products/Yellow-School-Bus/437 /. W spłaszczenie adres URL, to ułatwi roboty wyszukiwarek na indeksowanie strony internetowej - wyzbycie się dynamiczny querystrings, które często, pająki z trudem raczkuje. Ponadto spłaszczenie URL'e pozwala dodawać frazy z kampanii SEO do URL aby je jeszcze bardziej atrakcyjnym wyszukiwarek. I choć URL może wydawać się różne, powodu pliku. Htaccess będzie pracować samo, jak przed procesem spłaszczenia.

Inną ważną zaletą Linuksa jest zdolność do realizacji przekierowania 301 dość szybko. Jednym z zadań najbardziej trywialnych jest przekierowanie nie www do www wersja strony internetowej (na przykład przykład przykład) - które mogą zostać zrealizowane w całości na Linuksa w ciągu zaledwie dwóch linii, które są dodawane do pliku htacess.. Wdrożenie tego na IIS (Windows) okazuje się żmudne zadanie która obejmuje mających dostęp root do serwera które nie jest często przyznawane przez hosting firm.

Elastyczność jest kluczem

Często firmy SEO będzie musiał zmienić sposób wyświetlania strony lub to, co jest wyświetlane i, być może, w celu zwiększenia ruchu na rankingi i kampanii SEO. To właśnie elastyczność oprogramowania wchodzi w grę za rozwiązanie e-commerce. Na przykład, jest to rozwiązanie typu e-commerce, które mogą zapewnić nagłówka, stopki i szablony stron bezpośrednio przez backend administracji.

Jednakże istnieją niektórych dostawców że preferuję blokowanie dala szablony przez sztywnego kodowania je do kod witrynie. Prawdziwym paradoksem jest, kiedy nie daje dostępu do kodu do zmiany tych rzeczy dla siebie. Ten rodzaj rygorystyczność mogłaby katastrofą dla dowolnej kampanii SEO.

Unikanie Długoterminowej Hassles

At tym momencie, nie istnieją specyficznych zaleceń dać na top roztwór wykonujących e-commerce jako nic we''ve natknąć dotąd jest wszędzie blisko perfect. Zeli firma technikiem SEO w-house, byłbyś mądry zaangażować wiedzę SEO spółki uniknąć bóle głowy które pochodzą z dowiedzieć że spędziliście znaczną ilość czas i pieniądze na rozwiązanie e-commerce że nie oferuje elastyczność konieczną dla udanej kampanii SEO.

Jeśli w końcu wybierając rozwiązania e-commerce, które nie spełniają wymogów przedstawionych powyżej, może po prostu skończyć z pół strony zoptymalizowane, że nie do osiągnięcia w rankingach i ruch, który już nadzieję, że na początku SEO kampanii.

No comments:

Post a Comment