Friday 13 January 2012

Czy Wolfram Wedding Band na swoją przyszłość?

Zobaczmy, można spędzić co trochę gotówki nie zostawili na tym miesiącu, na dodatkowych artykułów spożywczych, może czołg lub dwa gazu w samochodach rodzinnych, a może nawet R niewiele & R z ukochaną osobą na plaży lub na małe łóżko i śniadanie w sąsiedniej miejscowości, a nawet nowy klub golfowy. Dolna linia, zawsze jest gdzieś wydać trochę pieniędzy, co mamy z lewej strony na, nie jest tam! Przy tak wielu rzeczy walczą o nasze dimes i dolarów, jak możemy decydować, kiedy jest właściwy czas, aby inwestować w coś innego - może coś na które nigdy nie myśleliśmy, że jeszcze pod uwagę?

To był mój tok myślenia w ubiegłym miesiącu i z przerażeniem spędziłem 300 dolarów na Tungsten Wedding Band. Wciąż nie mogę uwierzyć, że to zrobił! Miałem zespół złota, które pracowały, przyznaję, to było trochę wyblakły i porysowane, ale to działa dobrze - I nawet nie musiałem zmienić olej w nim:) Więc dlaczego nie mogę uruchomić i kupić nowy pierścień?

mogę winić to wszystko na mój przyjaciel, który zrobił coś równie głupiego nie dawno. Problem jest wtedy, gdy zobaczyłem, co kupił, mój opalony, przystojnej twarzy poczerwieniał z zazdrości! I nigdy nie widział, jak jego wcześniej. Posiada wspaniały diament i został napełniony inlay - włókna węglowego powiedział. Wow - Dyskusja o wzrok i powiedział, że nie będzie na blaknięcie, zarysowania, dent - które zawsze wyglądają jak nowe. No tak, jak powiedział, ale mogę powiedzieć traciłem szybki argument - po części dlatego chciałem mu wierzyć - nigdy nie widziałem czegoś tak fajne. Gdy powiedział mi, że zapłacili jedynie 299 dolarów (wymienionych w zwykle 600 dolarów) i że była to specjalna promocja przez mensringstore. . Zrobiłem fatalny błąd włączania komputera i wyprawa do świata online.

Miał rację. Było to zaledwie 300 dolarów, to był wspaniały i otrzymał ją w 4 dni roboczych z dożywotnią gwarancją oraz 30 dniową gwarancją zwrotu. Kto by pomyślał? Wygrać lub przegrać czuję się wielkim decyzji. Już nie jestem zawstydzony moje wyblakłe, pierścień porysowany. wręcz przeciwnie. Nie mogę zacząć opowiadać, jak wiele komplementów, które otrzymałem. Pomyślcie o tym - mnie modą! Go figure!?

No comments:

Post a Comment