Thursday 17 May 2012

Użyj dokładne graficzna MakeYour banery reklamowe wyróżniają się w Darmowe ogłoszenia i kanały płatne

Internet stał się bardzo ważnym medium reklamy, jeśli nie może najważniejszym. Tradycyjne media są ściśnięte mocno, jak przełączniki wpływy z reklam do Internetu w banery i reklamy za darmo.

Kluczem do uzyskania dobrych wyników z każdej reklamie w Internecie produkuje reklamy, które są kreatywne i zwracać uwagę. Ten proces wymaga znacznie więcej umiejętności niż tylko za pomocą słów. Dobry banner reklamowy jest ten, w którym łączą właściwych słów, kolorów, grafiki i animacji. Komponenty te są kluczowe dla popularności i szybkość konwersji kampanii reklamowej. Jako osoba próbuje oszczędzić maksymalny obecnie korzystać z bannerów reklamowych należy pamiętać o następujących rzeczach.

Badania są zawsze dobry punkt wyjścia. Ustaw kampanii off aktywnie poszukując najlepszych przykładów, które są już online. Dotyczy to płatne kanały lub reklamy za darmo. Aby to zrobić, można odwiedzić popularne witryny i sprawdzić, które mają dobre banery reklamowe, które pojawiają się regularnie. Do szczegółowych badań, jak te banery są projektowane i jakie elementy są widoczne w konstrukcji tych. Co najważniejsze, spróbuj dostroić się do wzrok cechy i style te banery.

Cokolwiek masz zamiar przekazać musi być wykonane w sposób jasny i przejrzysty. Kluczem do tego jest jasny, grafiki i wiadomości kampanii. Capture interesie zamierzonych odbiorców z jasnym przesłaniem grają nawet zalety produktu. Banery muszą jasno przekazać swoim klientom, co sprzedajesz, a korzyści, jakie oferujesz im. Miejsce tych składników w taki sposób, że od razu przyciąga uwagę to czarne sztuki banerów reklamowych.

Limit wielkości pliku używać do banerów. To drastycznie zwiększyć jakość obsługi klienta, jak to zmniejszyć czas potrzebny do wyświetlenia obrazu w trybie online. Niech to będzie punkt wykorzystać ograniczone kolory i używać formatów plików, które zajmują mniej miejsca, takie jak format GIF.

Zachowaj słowa do minimum. Główne przyczyny tego, że są miejsca, aby wyświetlić baner zazwyczaj małe i przy użyciu mniejszej ilości, ale punchier słów, aby przekazać komunikat będzie jego wpływ. Wielu z nas jest nieco wyzwanie, jeśli chodzi o wyrażenie daje dynamiczne reklamy. Zwróć uwagę na i korzystać z list, co uważa się za wyrażenie moc, która niezwłocznie przekazuje korzyści. Ta lista zawiera słowa takie jak sekret, ujawnił, niedrogie, itp. Wiele kopii kursy pisania, aby te listy dostępnych za niewielką opłatą.

Obrazy, które ma być używane w banner musi być starannie wybrane. Jest to rytuał przejścia dla newbie reklamy wybrać odpowiednią liczbę i rodzaj zdjęć. Jeśli poślizgu na ten aspekt projektowania reklamy, zniszczy efekt masz na celu stworzenia.

Jeśli nie jesteś przekonany do produkcji bannerów w takich jak Photoshop, a następnie sprawdzić wolne fotografie i banner tworzenie oprogramowania, które są dostępne online. Ważnym czynnikiem, można użyć na swoją korzyść, jest wykorzystanie przeciwieństwie do chwytania uwagi. Komunikat musi się wyróżniać!

Dodać do ostrożnego korzystania z kolorów tła i gradientów, czcionki pogrubione i przycięte części z fotografii. Banery reklamowe mogą być doskonałym narzędziem za pomocą rysunku i umiejętności animacji określony cel w centrum uwagi. Nie wpadnij w pułapkę przy użyciu tych technik tylko dlatego, że posiada umiejętności. Keep animacji do minimum. Łatwo jest przesadzić z katastrofalnymi skutkami dla danej kampanii.

Podczas projektowania reklamy, czy do reklamy lub za darmo kanały płatne, należy, najlepiej użyć nie więcej niż dwóch czcionek. Ważne jest również, aby trzymać dosyć ściśle czcionek, które są obsługiwane w najróżniejszych przeglądarkach internetowych, które ogranicza się dość poważnie. Działka ma tu kluczowe znaczenie jako widz musi się tam wiadomości.

Verdana jest prawdopodobnie najbardziej czytelny san serif czcionki; z Gruzją jest wybór czcionki serif. Obie są niemal powszechnie dostępne na komputerach na całym świecie. Jeśli masz jakiekolwiek obawy o te dwa zalecenia, a następnie zaleca się upaść z powrotem na Arial lub Times New Roman, ale staje się coraz bardziej trudne do zinterpretowania w mniejszych rozmiarach.

Podstawową zasadą skutecznej banerów reklamowych jest to, że mniej znaczy więcej. Trzymaj sztandar czytelne i wykorzystania wiadomości, które będzie miało silny wpływ na widza. Nie wystarczy wziąć własne lub projektanta stron internetowych na słowo. Pokaż bannery do innych osób przed wysłaniem ich na stronie internetowej i uzyskać od nich szczere opinie na temat ich reakcji.

Mimo wielu rozmowy w tle o banery jest martwy, one są nadal zwrotnym znaczna część z wielu działalności "prowadzi i nie mają zamiaru zniknąć w najbliższym czasie. Informacje na temat produktu (lub uzyskać profesjonalne projektowanie stron internetowych) atrakcyjniejsze wizualnie, ale subtelne banery, które prowadzą swoją ofertę na oczy, a nie drażniący potencjalnych klientów odwiedzających chwili lądują na swojej stronie.

No comments:

Post a Comment