Saturday 19 May 2012

Korzystanie z serwisu Facebook dla Witryna e-commerce

Wraz z wybuchem popularności portali społecznościowych, zwłaszcza w ciągu ostatnich 5 lat, stały się nowym narzędziem w kierowaniu reklamy i marki na poszczególnych rynkach docelowych. Facebook stał się numerem jeden serwis społecznościowy w ciągu ostatnich lat ponad 250 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie zalogowaniu się i komunikowania z innymi ludźmi. Mimo, że firmy sobie sprawę z potencjału narzędzie sprzedaży na tej stronie sieci, Facebook nadal jest bardzo skoncentrowane komunikacji z przyjaciółmi i czasami czuję, że użytkownicy mogą ich prywatności jest atakowane, czy są one sprzedawane przez wiele marek. To jest przeszkodą dla przedsiębiorstw, ale Facebook mogą być wykorzystane do rynku witryny e-commerce tak długo jak jest on wykorzystywany w sposób właściwy.

Tworzenie kopii zapasowych Kampanie marketingu internetowego

Kampanie marketingowe i kampanie marketingu internetowego promowania witryny e-commerce można dodać do dość drogie, więc trzeba się upewnić, że są maksymalizacja potencjału uzyskiwanych przychodach. Facebook to świetny sposób na perkusji trochę zainteresowanie kampanią, zamieszczając linki do działania kampanii na rzecz spółki ściany Facebook, a nawet tworzenia wydarzeń zaprosić ludzi do wszelkich pokazuje, być może na targach. Filmy wideo mogą być również przesłane na Facebooku, więc wszelkie prezentacje, które mogą być interesujące dla innych mogą być przesyłane i skomentował. Facebook jest obecnie darmową stronę do przyłączenia się, ale będzie musiał być regularnie aktualizowane, aby narażać swojej stronie internetowej e-commerce do jak największej liczby użytkowników Facebooka jak to możliwe.

Inne rynki docelowe

Ze względu na ilość członków używając Facebook codziennie, witryny e-commerce mogą być potencjalnie narażone na miliony użytkowników z całego świata. By dowiedzieć się więcej o użytkownikach, którzy zapiszą się do grupy na Facebooku firmy, firma może być w stanie znaleźć wzór lub trend rynku docelowego, które nie mogą mieć ukierunkowanych lub myśli o wcześniej. Ten nowy zdobyta wiedza może być realizowane na innych kampanii marketingu internetowego. Ponadto, w budynku odrębną tożsamość marki z udziałem wyobraźni i języka na ścianie Facebook, możliwe jest zwiększenie świadomości marki i prowadzić wartości marki ze strony e-commerce.

Promocja określonego produktu E-commerce

Facebook może przynieść bardzo potrzebne wzrost sprzedaży poszczególnych produktów, zwłaszcza jeśli jest to produkt sezonowy. Koncentrując się na produktach o wyższej marży zysku mogą być również korzyści, a także oferuje kodów promocyjnych poprzez wysłanie wiadomości do osób, które przyłączyły się do grupy. Oferowanie użytkownikom zachętę do przyłączenia się do grupy to świetny sposób na zwiększenie ekspozycji, jak również zwiększenie szans użytkowników regularnie powrót do strony na Facebooku i na stronie internetowej e-commerce.

Na Advansys, jesteśmy w stanie zwiększyć ruch do Twojej witryny e-commerce poprzez optymalizację spółki stronie Facebook słów kluczowych. Możemy również zapewnić regularne posty, które może zarówno informować innych i zachęcić ich do ponownego zarówno dla przedsiębiorstw stronie Facebook i witryny e-commerce. Aby dowiedzieć się więcej na temat Advansys może to zrobić, skontaktuj się z ekspertów e-commerce za pośrednictwem strony internetowej lub dzwoniąc do nas bezpośrednio.

No comments:

Post a Comment