Saturday 7 April 2012

T Shirt Trendy i Trendsetters

Powszechnie wiadomo, że projekt t shirt w swojej obecnej formie postępuje z lekka podkoszulek z bawełny noszone przez żołnierzy w czasie pierwszej wojny światowej, po których na 1920 roku termin T-Shirt został włączony do słownika Merriam-Webster's. W czasie II wojny światowej wszedł w obrębie zarówno marynarki i armii m.in. T-Shirt jako standardowy problem. Wszystkie innej konstrukcji, t-shirt, które mają wejść w życie sprawiają, że taki ubiór uniwersalny, że jest to chyba najbardziej popularne artykuły odzieżowe znanych Amerykanów.

Badania przeprowadzone wykazały, że ponad 90% Amerykanów "ulubioną koszulkę T ', które mogą być śmieszne koszulki, koszulki lub grafikę lub jeden z dowolnej liczby różnych rodzajów projekt koszulki. Kolor biały jest podobno najbardziej ulubionym kolorem koszuli T, a tuż za niebieski i czarny.

Większość Amerykanów posiada więcej niż 10 koszulki każdy, stanowiących, że ponad półtora miliarda koszulki! Podobno, jeśli je układać się będzie koło świecie 34 razy! To nie tylko młodych ludzi, którzy mają wiele koszulki, osoby starsze, jak również koszulki prawie tak samo, z numerem jeden z powodów, dla kochających ich tees przytoczone przez ludzi za Comfort.

T-shirty zawsze były sposobem na stwierdzenie czy protestu. Ruch hippisowski oparł się na t shirt do złożenia oświadczenia przez ich charakterystyczny krawat i barwnika, batik i trójniki psychedelic. Wiadomość trójniki są popularne od 1970 roku, kiedy Amerykanie szukali do złożenia oświadczenia protest przeciwko wojnie w Wietnamie.

Wśród gwiazd, które nie wyglądały dokonaniem ubierania oświadczenie poprzez trójniki, Britney Spears i jej sitodruku tees natychmiast przychodzą na myśl. Ona była postrzegana sportowych tee mówiąc Wkrótce pani Federline i jestem American Dream. Następnie z ex, Justin Timberlake, Cameron Diaz celownik, ona pojawiła się z tee mówiąc Dump Go! Na premierze Charlie i fabryka czekolady pani Spears w ciąży został zauważony z niestandardowym tank top powiedział, że mam Golden Ticket z strzałkę skierowaną w dół i do jej brzucha.

Koszulki są również okazją dla gwiazd kołysać się poglądów politycznych wśród ludzi, z A-obsypniki często sportowe koszulki, które deklarują swoją przynależność do jednej lub innemu kandydatowi, a nawet zachęcać do głosowania z Głosuj słowa or Die zdobi koszulki z takimi znakomitościami jak Leonardo DiCaprio, Jay-Z, Paris Hilton i Ashton Kutcher.

Untailored trendu jest popularny wśród tees, z Lindsay Lohan, Hilary Duff, ikon i innych teen ustawienie t-shirt trendy nosząc koszulki, które mają kołnierz brakujące lub dolnej skrócona lub z projektantem wygląd trudnej sytuacji lub postrzępiony. tees Couture od Adama Saaks uważane są za dzieła sztuki i preferowane przez celebrities, takich jak Pink, Jennifer Lopez i Lil 'Kim.

Ten wysokiej widoczności gwiazd z ich indywidualne koszulki sprawia, że ​​ludzie bardziej skłonni do noszenia własnego t-shirty, które mogą się lub dostosować projekt, jak na ich własnych gustów i wymagań. Z tego powodu ludzie stron oferujących opcje projektowania lub dostosowywania ich koszulki lub gospodarstwa konkursy tshirt zyskują ogromną popularność.

No comments:

Post a Comment