Sunday 29 April 2012

Gdzie są wszystkie Antyki Going to Wind Up?

Tak, są nawach kolekcjonerskich i antyków w Whistle Stop Mall. Mój przyjaciel Jim VanderWoude opracował pomysłowy system, w którym sprzedawca ma tylko pokazać swój towar i nawet nie być obecny na stoisku. Widzisz każdy element ma kod na to i jeśli wziąć pozycji do centralnego sprawdzić obszar za to płacić, a sprzedawca dostaje kredytu.

To ma uniemożliwić targowaniu się o ceny i osobiście nie mam zamiaru kupować niczego bez negocjacji na to! Więc stracić sprzedaż.

I nie było zdalnie zainteresowanych kupnem rzeczy, ponieważ dorastałem w domu pełnym antyków i przedmiotów kolekcjonerskich! Moja matka nasz dom wygląda jak muzeum American początku jak była projektantką wnętrz!

Co ja myślę o to, kto w młodszej kategorii wiekowej naprawdę ma żadnego interesu w tym poradzić? Ja Web 2 Marketing dla klientów w tym grupy wiekowej 18-45 i nigdy nie wyrażają żadnego interesu w tym stare, ponieważ są one znacznie bardziej narażone na sklep IKEA.

I zauważył, że klienci w centrum było więcej w moim wieku i starszych, jak jestem 63 lat młody. Byli zainteresowani w antyki i kolekcje bo jak ja pamiętam, że rośnie z dużą ilością elementów w ich własnych domach.

Więc te wszystkie antyki i kolekcje w końcu będzie wiatr się w lokalnej dump? Być może. Jeden sprzedający powiedział mi, że gdy był na Florydzie widział sprzedaży nieruchomości, gdzie dzieci właściciele sprzedaży wysokiej klasy i kolekcje antyków za grosze za dolara. Czy możesz wyobrazić sobie coraz jadalnia zestaw z kolonialnej Ameryki do 100 USD? Te dzieci nie mieli pojęcia, co antyki zostały wycenione na, i wydają się mniej troszczyć!

Więc co się dzieje, gdy ludzie w moim wieku i starszych umrzeć i zostawić kolekcjonerskich i antyków, do swoich dzieci? Prawdopodobnie to, co się stało ze mną. Jednak miałem kupujących z antykami sklepów i przyjaciele i klienci, którzy zapłacili moja mama mnie górę dolara do naszej kolekcji.

Więc jeśli w tej sytuacji i nie chce tych przedmiotów kolekcjonerskich i antyków, przynajmniej na tyle sprytny, aby znaleźć to, czego warto przed umieszczeniem ich w sprzedaży stoczni!

No comments:

Post a Comment