Monday 10 October 2011

Laptopy zakupów w serwisie eBay - Pomocne wskazówki, aby rozważyć

Podobnie jak większość ludzi, uwielbiam zakupu elektronicznych gadżetów. Jestem zawsze na poszukiwania lepszej zabawki, zawsze, gdy nowy, jaszczurka, seksownego model przyjdzie mi porzucić swój stary urządzenie do aktualizacji. Staram się zrobić wszystko na telefony komórkowe do iPodów do komputerów. Zasadniczo, jeśli mogę sobie pozwolić na nowszą wersję, to ja chce.

Zauważ, że powiedziałem nowsza wersja, a nie najnowsze. To dlatego, że z biegiem lat nauczyłem się, że mogę zachować moje najlepsze gadżet zwyczaj pozostając jednym pokoleniu za obecny model. Jak tylko trzeciej generacji niektórych produktów wychodzi, wszystko drugiej wersji generacji nagle stają się o wiele bardziej przystępne. Jest to szczególnie ważne przy zakupie laptopów w serwisie eBay.

Większość ludzi prawdopodobnie widok laptopa jako coś zakupu długoterminowych. Prawie zawsze sobie wyobrazić utrzymanie go przez trzy lub cztery lub więcej lat, i upewnij się, że kupić przedłużoną gwarancję. Ale nie jestem tak na wszystkich.

Dzięki szerokiej dostępności nowych i używanych laptopów na eBay, nie mam stać się całkowicie zainwestowane w jednym komputerze więcej. Właściwie jest to dla mnie bardzo ważne ze względu na sposób mogę skorzystać z komputera.

Jestem w gry wideo, edycji zdjęć i tworzenia filmów, trzech działań, które wymagają najwyższej klasy maszyny-the-line. Ponieważ nie jestem dokładnie kolejowego w gotówce, wziąłem do zakupu laptopów na eBay, ponieważ są one tak dużo tańsze niż fizycznej sprzedaży detalicznej.

Czy zazwyczaj kupić laptopa od sprzedaży detalicznej w swojej ulubionej galerii handlowej? Czasami warto rozważyć zapisanie fragment pieniądze kupując online z serwisu eBay. Proces zakupu nie jest trudne do wykonania w ogóle, a nawet może być zabawa dla tych, którzy korzystają z aukcji lub radość z wygranej pozycja w super cenie.

Niektórzy ludzie mogą być niezdecydowany na zakup laptopów na eBay, co jest zrozumiałe. Po wszystkim, jest to trochę przerażające po raz pierwszy kupujesz big-ticket pozycji z regularnie człowiek zamiast sklepu.

Jesteś raczej martwić, jeśli transakcja pójdzie gładko, i czy w komputerze znajdzie się na Twoim domu w jednym kawałku - lub wcale. Ale jak długo wykonywać nieco należytej staranności przed przekazaniem pieniędzy, aby potencjalni sprzedawcy, powinno być OK.

Jakie zachowania należytej staranności jest konieczne? Tylko podstawy, naprawdę. Na przykład, należy spojrzeć na wynik opinii sprzedającego, aby zobaczyć jakie problemy - jeśli w ogóle - ma on w przeszłości.

Jeśli ktoś ma zbyt wiele negatywnych ocen, nie ma sensu w podejmowaniu ryzyka, że ​​sprzedający, gdy istnieje tak wiele innych dostępne. Inną rzeczą jest szukać sprzedawcy reagowania na komunikacji.

Czy wróci wiadomości e-mail w odpowiednim czasie? Jeśli nie możesz dotrzeć do niego przed zakończenia aukcji, nie ma powodu zakładać, że się zmieni, gdy wygrywasz przedmiot. I wreszcie, należy upewnić, że pozycja jesteś licytacji jest jedną z nich.

Istnieje wiele laptopów serwisie eBay, które mają nieco zwodnicze opisy do nich przywiązani. Przeczytaj drobnym drukiem i upewnij się, że jest to model, który chcesz przed złożeniem oferty. To samo dotyczy wszystkich innych akcesoriów laptopa lub urządzeń peryferyjnych, jak również, czy to plecaki do laptopów lub dodatkowe baterie.

Ogółem, zakup nowych lub używanych laptopów na eBay można zaoszczędzić ogromne ilości pieniędzy w porównaniu do tych samych produktów się duży sklep z elektroniką polu. Biorąc to trasa nie wymaga nieco zachować szczególną ostrożność, chociaż, tak należy zrobić swoją pracę domową przed czynienia z kimś na stronie aukcji!

No comments:

Post a Comment