Thursday 15 March 2012

My Lovely pierścionek zaręczynowy

Kocham mój pierścionek zaręczynowy, że mój mąż dał mi! W Młodej Pary, szukałem na mój album ślubny znowu i zobaczył zdjęcia moich pierścionek zaręczynowy. Te zdjęcia przypomniał mi historię, jak mój mąż wybrał mój pierścień.

Wystarczy, aby poinformować Cię, mój mąż nie jest koniecznie najbardziej romantyczny ani kreatywne facet na świecie. Myślę, że jego brak kreatywności utrudnia jego motywacji do Don Juan lub gładkiej mówca. Ponadto, nie lubi dać kwiaty bo są odpady i umrzeć tak, co ma sens (nadal lubię kwiaty, ale i on nie daje mi je od okazji). Ale co najważniejsze, on jest miły i czuły.

Cóż, według mojego męża, spojrzał w nieskończoność na różnych pierścionki zaręczynowe tylko, aby znaleźć idealne dla mnie. On posunął się nawet do wolnego warsztat diamentu w sklepie jubilerskim, więc mógł zapoznać się z 4 C's diamentami! Ja też do zrozumienia, że ​​chcę bezkonfliktowe diamentów, tak uważał, że kryterium przy poszukiwaniu pierścionki zaręczynowe diament. Po jego search, on zdecydował się dostać mój pierścień dostosowywany na podstawie projektu, który on, wraz z pewną pomocą, wykonane z platyny. Zaprojektował ring wyglądać mój ulubiony kwiat, róża. Diament działał jako centrum kwiatowe, kwiaty i płatki platyny wokół niej. Strony pierścień z wygrawerowanym liści.

Będąc człowiekiem, który wiem, którym brakowało kreatywności, Zastanawiałem się jak w świecie zrobił pochodzić z tej idei. Mówił, że jedna noc, poskarżył się mamie, że po prostu nie mógł znaleźć idealny pierścionek dla mnie po spojrzeniu na tysiące pierścieni z ostatniego miesiąca i był zmęczony wyszukiwania. Wtedy moja mama wpadłem na pomysł, aby dostosować pierścień i przedstawiła rysunek pierścień w kształcie kwiatu. Powiedziała że rysunek ten należał do jej matki.To była moja babcia pierścionek zaręczynowy sen, ale z powrotem w jej dzień, jak pierścień, który nie istnieje. Plus, mój dziadek może sobie pozwolić tylko prosty. Nie wiedziałem, moja babcia, ale moja mama powiedziała, że ​​przypomina jej dużo. Patrzymy i chodzić zarówno, a my jak miłość róże, zwłaszcza te, fioletowy, i jak do rysowania.

W związku z tym, mój mąż lubi mojej mamy pomysł i postanowił również dodać liści na boki, który zwrócił się! Wziął ten projekt do lokalnego jubilera, który zgodził się zrobić projekt, i powiedzieli, że mogą na ring za dwa tygodnie. Dwa tygodnie mijały, i nie słyszał nic.Okazało się, ten sklep zbankrutował. On nie mógł tego pojąć, bo planowane na propozycje do mnie w ciągu kilku dni. Powiedział mojej mamie, co się stało, a oni zaczęli poszukiwać innych renomowanych jubilerów którzy to czynią to pierścień. Podczas gdy szukał, moja mama, z jakiegoś powodu, zaczął rozglądać się na ringach na stronach internetowych biżuterii. Ona zobaczyła ten sklep, który otrzymał wiele ocen i skontaktujemy się z nim zobaczyć, gdyby podobne pierścień. One faktycznie stwierdzili, że normalnie nie reklamować dostosowane wnioski online, ale mogą jeszcze zrobić. Oni również, aby mogły one tworzyć pierścień i dostać ono wysłane na noc, który pracował idealnie dla mojej planowanej daty wniosku. Mój mąż dostał pierścień wysłane na czas i był zachwycony z ich jakością, a także I.

Po zapoznaniu się z historia mojego pierścionek zaręczynowy, naprawdę to doceniam i, co najważniejsze, mój mąż jeszcze bardziej. Czuję szczęście być żoną człowieka wspaniałe i przemyślane.

No comments:

Post a Comment