Sunday 21 August 2011

Kiedy Comes do Online Marketing: tych Two Words są Kiss of Death

Oto pigułka, że ​​to bardzo trudne do przełknięcia: Nikt nie chce kupić produkt. Jak Lily Tomlin mawiał w Rowan & Martin's Laugh-In (I'm dating się tutaj.) To jest prawda!

Taka jest prawda, całą prawdę i tylko prawdę.

Tak, ponieważ jest to fakt, że nikt nie chce kupować produktu, co oni chcą? Wszyscy chcą kupić produkt Twojego produktu, korzyści. Więc więcej jesteś stanie skupić na nich - i NOT od funkcji - na co w niej dla nich, więcej jesteś stanie wygrać ich zaufania.

Zdobywasz zaufanie na podstawie zasług. I zawsze zasługują na warunkach określonych przez kupującego, a nie na warunki sprzedającego. Ostatecznie, nabywca, który zdecyduje, czy jest coś dla nich to, co masz do zaoferowania.

Nie wiesz, różnica między cechy i zalety? Cóż, proste wyjaśnienie, że funkcje są co ty i twój produkty i usługi są lub, a korzyści są tym, czego i produktów DO. Co dokładnie masz zrobić dla konsumentów i klientów? W przypadku zakupienia jednego z produktów lub załatwienie seminarium lub warsztatu, co dokładnie będę się z niego? Innymi słowy, WIII-FM - Co to jest to dla mnie? Potrafisz odpowiedzieć że?

O dziwo, większość przedsiębiorców nie może. Jest to szczególnie widoczne w reklamach i na swojej stronie internetowej - co dla wielu jest najdroższym elementem ich budżetu marketingowego.

Rok temu byliśmy biorące udział w lokalnej TV show-biznesu. Zaproszono nas do rozmowy o naszych specjalnych warsztatach, że dostarczone do ludzi biznesu korporacyjnego pola w przybliżeniu, przed meczem. Tytuł warsztatów była w odpowiedni Jak na pierwszą bazę.

Podczas rozmowy w zielonym pokoju przed udaniem się na żywo, gospodarz powiedział nam, że jej największym frustracji w badania gości na jej popularnym był czas zmarnowany na stronach internetowych, gdzie po 20 minutach czytania. Nadal nie wiem, co ta osoba lub firma robi - jakie korzyści, które świadczą. Ona poszła narzekać. grafikami, zdjęciami, audios, wideo i tekst, tekst, tekst że spotlight "funkcje" zamiast korzyści.

Hej, jeśli chcesz pewne działania, musisz dostać się do pierwszej bazy! To zasada, która odnosi się do coraz rozmowa o pracę, lub z gości na stronie głównej witryny. podstawy First oznacza masz ich uwagę. Jaki jest najlepszy sposób zwrócenia na siebie uwagi? Sharing korzyści które czynią je myśleć Powiedz mi więcej. Jaki jest najlepszy sposób, aby wykreślić - aka nie dostaję na pierwszej bazy? Boring odbiorców z litanią cech, które czynią je myśleć co z tego?

Więc? " jest pocałunkiem śmierci dla biznesu - szczególnie on-line - jak to zwykle następuje w ciągu kilku sekund tego dźwięku: Click! - Dźwięk dokonywane, gdy ktoś odchodzi swoją nieciekawą stronę iść szukać czegoś bardziej wciągająca gdzie indziej. And szanse są dobre nie wróci.

Nasza rada? Przejdź do witryny, przeczytaj zawartość - w szczególności na stronie sprzedaży - i po każdym punkt, instrukcję lub ust, słuchać głosu wewnętrznego. Czy mówiąc Powiedz mi więcej lub co z tego?

Powiedz mi więcej oznacza, że ​​zainwestowaliśmy swoje pieniądze mądrze reklamy. Więc? " oznacza online Koszty reklamy to koszt - a nie dobry w tym.

Jeśli okaże się, marketingu online to inwestycja, bravo! Jeśli nie, szukać więcej informacji na temat zalet i korzyści, i wprowadzić niezbędne poprawki na swojej stronie i we wszystkich reklamach. Doing że dobrze automatycznie przeniesie Cię przed 90% co z tego? Konkurenci

Życzę ALL osobistego i zawodowego sukces pragnienie i zasługują. (Po prostu pamiętaj o tym.Co chcecie jest funkcją twojej ambicji, na co zasługujesz, jest funkcją swój ACTIONS.Are dwa wyrównane?)

Daniel G. St-Jean, BB, IMA, AMA, FBMI, SEM; (BizzBooster, Advisor Marketing Internet, Alchemist art-Marketing,; Instructor MarketingT Firm-Base, SuccesserenityT Exponent & Mentor)

Daniel G. St-Jean jest połowa BizzBoosters, firma, która wyprodukowała nowy 18-stronicowy Mini-Raport zatytułowany Get On First Base By Design. Ta BizzTool pomogą Ci o wiele więcej ruchu, prowadzi, abonentów, dystrybutorów i klientów, ponieważ pokaże kilka kluczowych składników dla skutecznego marketingu. Go get swoją DARMOWĄ kopię NOW w FirstBaseByDesign. Get 20 z moich najlepszych artykułów biznesu zwiększenie GRATIS (raz na 5 dni) w BizzBoostingArticles.

No comments:

Post a Comment